finaste djuret ever<3


-hej-

asså fyfan vad jag HATAR alla tigerskyttar/alla sortes skyttar.
dom dödar tigrar för att få pälsen och tänderna, kanske någe mera.
asso tycker ni det är rätt ? jag tycker att skyttarna kan fan gå o dö, för
att
SNACKA OM DJURPLÅGERI !
det är iaf braa att kolmården o parken zoo, o säkert massa andra
djurparker som fångar in djuren, så det iaf finns några mindre att döda..DET ÄR BRA,
            <3här är världens vackraste djur
fast bara synd att dom är i fångenskap
fast jag trooooor nog faktist att dom tycker att det är ganska kul :)
DET TYCKER JAG OM :)

som alla djurskötarna försöker:
Göra så att alla djuren har det ungefär lika bra.

JAG ÄLSKAR TIGRAR !
hoppas dom fattar att dom e ett par jävla idioter, och hoppas
dom dör,.., hoppas dom slutar jaga, och att tigern överlever !<3
// 'mizan, som hatar tigerskyttar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0